بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
در جلسه کمیته تسهیل فروش مجتمع سنگ آهن سنگان بررسی شد؛ ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید و فروش

به منظور ارائه راهکارهای اثر بخش برای بهبود فضای تولید، سازو کار های ارتقای فضای رقابتی و ارتقای بازار فروش، جلسه کمیته تسهیل فروش در مجتمع سنگ آهن سنگان برگزار شد. در این جلسه ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید و فروش بررسی شد. 

به گزارش روابط عمومی مجتمع، این جلسه با حضور علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان، معاونین، مدیران و اعضای کمیته تسهیل فروش مجتمع، صبح امروز در محل سالن جلسات مجتمع برگزار شد. 

در جلسه کمیته تسهیل فروش مباحثی در مورد حل مشکلات عرضه و فروش سنگ آهن دانه‌بندی، حل مشکلات باسکول‌ها و فروش سنگ آهن از طریق مزایده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود فضای تولید و فروش ارائه شد. 

رسولیان در این جلسه دستورات لازم جهت افزایش نظارت و تسهیل راه‌های ورودی و خروجی به باسکول‌ها، تشکیل کمیته تحقیقاتی جهت کنترل و نظارت بر مقدار سنگ آهن ارسال شده به سرمایه‌گذاران در بستر نوارهای نقاله، یکپارچه‌سازی و افزایش روشنایی محدوده باسکول‌ها با احداث و نصب برج‌های نوری به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر و آسان‌تر در جهت افزایش تولید و فروش سنگ آهن را صادر کرد.

about us

1403/03/12